Skoči na sadržaj
maj 15, 2013 / Dragan Savić

PR dani – „Biser Fakulteta političkih nauka“

Projekcijom filma „Prodaja politike“ u galeriji RTS-a počeli su PR dani, manifestacija posvećena odnosima s javnošću u politici, koju već petu godinu zaredom organizuje PR tim Fakulteta političkih nauka u Beogradu. Sam film predstavlja interesantno viđenje uloge odnosa s javnošću u politici, a svoje mišljenje o ovoj neizostavnoj temi današnje političke svakodnevice iznela su i dva PR stručnjaka – Marko Selaković iz Beograda i Krešimir Macan iz Zagreba. Svima onima koje ova oblast interesuje, predlažem da film pogledaju, a kolegama iz PR tima FPN-a čestitam na ovom zanimljivom ostvarenju.

Prodaja politike

Projekcija kratkometražnog dokumentarnog filma „Prodaja politike“ u galeriji RTS-a

U prethodnih pet godina PR dani su postali značajna manifestacija koja studentima FPN-a omogućuje da kroz set predavanja, panel diskusija i praktičnih radionica steknu praktična znanja i upoznaju ovu oblast u koju će zakoračiti po završetku studija.

Pre pet godina Sanja Milosavljević i grupa tadašnjih studenata članova PR tima FPN-a okupili su se oko ove vizionarske ideje i sa puno entuzijazma pokrenuli PR dane koji su danas, prema rečima dekana Ilije Vujačićabiser Fakulteta političkih nauka“.

Sanja Milosavljević

Sanja Milosavljević

Ovu ideju nastavila je nova generacija studenata, a naša koleginica Senka Ignjatović zaslužna je, zajedno sa svojim kolegama iz današnjeg PR tima FPN-a, što su PR dani postali manifestacija prepoznata i u regionalnim okvirima i što predstavljaju ponos srpske PR struke.

Senka Ignjatović

Senka Ignjatović

Posebno sam počastvovan što ću imati prilike da po drugi put održim predavanje na PR danima. Pre tri godine, održao sam predavanje na temu „Kako uspešno komunicirati u kriznim situacijama“, a danas ću govoriti o komunikaciji pojedinca sa okruženjem na predavanju koje nosi naziv „Moć efikasne komunikacije“

Dragan Savić Moć efikasne komunikacije

Dragan Savić – Moć efikasne komunikacije

    Džordž Bernard Šo je bio u pravu kada je rekao „Sa pravim ključem možete da kažete šta god poželite. Sa pogrešnim ključem ništa: jedini delikatni deo je definisanje ključa“. Naš „ključ“ je način na koji se ponašamo i komuniciramo sa okruženjem. Ako se obratite nekome na pravi način možete učiniti šta god poželite. Ali, ako  se obratite na pogrešan način, ne možete učiniti ništa. Najinspirativnija poruka, najpronicljivija misao, najinteligentnija kritika potpuno su besmislene ako ih osoba kojoj su upućene ne razume, kako intelektualno tako i emotivno. Postoje glavni ključevi, ne samo za ličnu moć, već i za mnoga šira pitanja sa kojima se moramo suočiti kolektivno. Ako želite da budete majstor uveravanja, majstor komunikacije, u poslovnom i privatnom životu, morate da znate kako da nađete pravi ključ – EFIKASNU KOMUNIKACIJU. To je tema mog predavanja.

Ovaj post završiću rečima dekana FPN-a Ilije Vujačića koje je izgovorio uoči projekcije filma „Prodaja politike“ :

„U  godini, na Fakultetu političkih nauka, za mene postoje dva najradosnija dana – jedan je  kad primamo nove studente, a drugi dan je kad počinju PR dani“

Lepo rečeno, zar ne?

Advertisements

Ostavite komentar

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se /  Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se /  Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se /  Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se /  Promeni )

Povezivanje sa %s

%d bloggers like this: