Temelj uspeha u pregovorima je dobra priprema. Ukoliko u toku pregovora stvari krenu u neželjenom smeru, najčešće, uzrok leži u lošoj pripremi pregovarača ili pregovaračkog tima.
„Ko propusti pripremu pregovora, pripremio se da u pregovorima nešto propusti“!
Četvrtu godinu zaredom imam čast da sarađujem sa studentima Farmaceutskog fakulteta u Beogradu, polaznicima Specijalističkih akademskih studija – famaceutski menadžment i marketing. Predmet je „Pregovaranje i odlučivanje u farmaciji“.
Ova reč „čast“ nije slučajno izrečena. Reč je o eliti u farmaceutskoj struci, postdiplomcima – najboljim studentima koje generacija ima, talentovanim mladim ljudima koji svoj talenat razvijaju, koji postižu izvanredne rezultate i u nauci i u menadžmentu i čiju vrednost prepoznaju i domaće i multinacionalne farmaceutske kompanije koje se otimaju o njih. Sarađivati sa njima jeste čast.
Predavanjem na temu „Efikasna komunikacija i poslovno pregovaranje u farmaciji“ studente upoznajem sa modelima pregovaranja, koracima u fazi pripreme za pregovarački proces i obaveznim parametrima koje treba uzeti u obzir prilikom određivanja strategije i taktike za pregovore.
Pogledajte deo atmosfere sa predavanja:

…
