Skoči na sadržaj

Dragan Savić (preporuke)

Svedočanstva koja slede (u tekstu i komentarima ispod njega), odnose se na trening program „Kako uspešno reagovati i komunicirati u kriznim situacijama“ i neke od kampanja koje sam od 2001 godine do danas vodio za veliki broj klijenata. U tom periodu, vodio sam veliki  broj ljudi kroz profesionalne i lične drame, a iskustva kroz koja sam prošao, konstantno sam koristio za razvoj novih metoda i programa. U praksi, to je donelo značajnu prednost mojim klijentima koji su ispravnim reagovanjem i efikasnom komunikacijom uspevali da savladaju krize koje su ih zadesile, na način koji je prevazišao sva njihova očekivanja.

Od 2007. do danas, u svom radu, akcenat sam stavio na razvoj ličnih performansi pojedinca koji prolazi kroz krizu. Rezultat su programi (primer: Moć efikasne komunikacije, Uspeh bez kompromisa … ) koji imaju za cilj da pomognu pomognu pojedincu da sa unutrašnjim mirom,  prođe kroz spoljašnje  probleme, bez negativnih posledica na duhovnom, emotivnom, mentalnom i fizičkom nivou ličnosti.

Svedočanstva učesnika mojih treninga, čiji je akcenat na razvoju ličnih performansi, možete pogledati u tekstovima i komentarima putem linkova:

https://kriznekomunikacije.wordpress.com/2014/09/28/moc-efikasne-komunikacije/

https://kriznekomunikacije.wordpress.com/2013/05/27/efikasna-komunikacija-i-upotreba-alata-persolog-model-disc/

https://kriznekomunikacije.wordpress.com/2014/11/24/moc-efikasne-komunikacije-ko-poznaje-druge-ucen-je-a-ko-poznaje-sebe-mudar-je/

 

Kako uspešno reagovati i komunicirati u kriznim situacijama (svedočanstva i preporuke)

 

Iskren i sveobuhvatan pogled na način kako da uspešno komunicirate.  Draganova rešenja daju jasne i merljive rezultate.
Đorđo Antelj, generalni direktor i vlasnik GP Gemax

Metodologija Draganovih  treninga je izvanredna. Dragan predočava nove, veoma efikasne načine, kako da donosimo složene menadžerske odluke u komplikovanim situacijama.

Biljana Romić Punoš, generalni direktor NIP BiF Press

Njegov metod je odmah primenjiv i daje odgovore na ključna pitanja. Ako želite da naučite kako da rešavate probleme sa kojima se suočavaju menadžeri u kriznim situacijama, ne treba da tražite dalje – na pravom ste mestu.
Dr Miodrag Zečević

Dragan Savic je izuzetan trener i prisustvovati njegovom treningu je dragoceno iskustvo. Na treningu Dragan kombinuje metodološki pristup sa velikim brojem primera iz prakse. Definitivno, Draganove treninge svaki  menadžer  treba da pohađa.

Umberto Maggi, direktor BIOHEM, Milano,  Italija

Sa Draganom imam samo pozitivna iskustva.  Dragan daje jednostavna rešenja za složene probleme. Pomoćiće vam da komunikacija i međuljudske veštine budu vaše najjače oružje.

Slobodan Boba Živojinović,  Počasni predsednik Teniskog Saveza Srbije

 

Pristup treningu je praktičan, odmah primenjiv i besprekorno racionalan. Promeniće način na koji posmatrate komunikaciju i značajno unaprediti odnose sa okolinom. Nezaobilazan trening za sve menadžere koji se suočavaju sa konfliktnim situacijama.

Dragan Durdubakovski, generalni direktor HMK Skopje, Makedonija

 

Dragan Savić je u kontinuitetu, kao konsultant, osmišljavao i realizovao strategiju Societe Generale banke u oblasti komunikacija, dajući svojom stručnošću i profesionalnim radom značajan doprinos dostizanju visokog ugleda Banke i njenom poslovnom uspehu.

Bora Vasin, PR menadžer Societe Generale Bank, Beograd, Srbija

 

Trening „Kako uspešno komunicirati u kriznim situacijama“ preporučujem kao obaveznu edukaciju. Zbog korisnih uputstava i rešenja koja su se u praksi dokazala i daju rezultate, nijedan menadžer ne bi smeo da propusti ovaj trening.

Dr Mićo Đuričić, vlasnik klinike Galathea

 

Medicinske ustanove su izložene permanentnom riziku od izbijanja krize. Zato je od velike važnosti da takve trenutke dočekamo spremni i da reagujemo na najbolji način. Menadžment reagovanja i procedure koje ćete naučiti na Draganovom treningu pomoći će Vam u svakoj prilici, bez obzira na intenzitet krize sa kojom ste suočili.

Dr Louiz Sergio Toledo, International modern Hospital,  Dubai, UAE

 

Advertisements

8 komentara

Ostavite komentar
  1. Milica Todorovic / sep 8 2012 9:45 pm

    Poludnevni trening Dragana Savića „Kako uspešno komunicirati u kriznim situacijama“ kome sam prisustvovala je ostavilo na mene veoma pozitivan utisak. Za nekoliko sati treninga, kroz praktične primere pokazao nam je kako se reaguje u kriznim situacijama. S’ obzirom da sam student, osim teorijskog predavanja, nisam imala prilike da čujem o komuniciranju u kriznim situacijama. Zaista smo dosta naučili od njega na tu temu, ali i o reagovanjima u svakodnevnim situacijama.

    Veoma sam zahvalna Draganu Saviću što je nama, studentima, izašao u susret, što nas je motivisao da ostvarujemo svoje ciljeve i da nikada nije kasno da se ostvarimo u poslu koji volimo.

  2. Bojana Markovinović / avg 24 2012 1:09 pm

    Trening gospodina Dragana Savića „Kako uspešno komunicirati u kriznim situacijama“ prevazišao je sva moja očekivanja. Kao student, na fakultetu nemam priliku da o ovoj temi više čujem, a komuniciranje, pogotovo u kriznim situacijama jeste jedna od najvažnijih veština koju svaki menadžer treba da poseduje. Jedinstven trening sa mnoštvom primera iz prakse, a stečene sposobnosti su primenjive ne samo na poslu, već i u privatnom okruženju.

    Veliko mi je zadovoljstvo što sam imala mogućnost da slušam gospodina Dragana Savića, koji je uvek dostupan studentima i nesebičan pri prenošenju svog znanja.

  3. Nikola Dražović / avg 24 2012 9:15 am

    Komuniciranje u kriznim situacijama i rješavanje konflikata je jedna od sve prisutnih pojava u današnjem poslovanju.

    Gospodin Dragan Savić je na poludnevnom treningu kome sam prisustvovao sa velikom uspešnošću uspeo da približi ovaj problem mladima koji se tek upuštaju u profesionalne vode, ponudio korisna praktična rešenja za situacije koje predstoje. A najbolje od svega što su odrerđene tehnike primenjive ne samo na rešavanje profesionalnih kriznih situacija, već i na neke svakodnevne životne situacije.

    Predavanje je bilo veoma zanimljivo sa dosta korisnih informacija i tehnika za rešavanje situacija, a predavač je bio veoma pristupačan i otvoren za svaki oblik diskusije što dokazuje njegov visok nivo iskustva i profesionalizma. Veoma koristan trening kako za profesinalce sa dugogodišnjim iskustvom tako i za one koji tek počinju da se bave menadžmentom i komunikacijama i u mom slučaju marketingom.

  4. Jelena Popović / avg 10 2012 2:35 pm

    Sa gospodinom Draganom Savićem sarađujem već sedam godina na polju savetovanja u odnosima s javnošću, kriznim komunikacijama i edukativnim treninzima.

    U tom period Dragan je pokazao najviši nivo posvećenosti ostvarenju postavljenih ciljeva i postizanju rezultata. Takođe Dragan u kontinuitetu radi na ličnom unapređivanju i edukaciji, čime donosi dodatnu vrednost i kvalitet postojećoj saradnji.

    U periodu od sedam godina, Dragan Savić se dokazao kao partner od poverenja sa velikim znanjem u oblastima komunikacije, krizne komunikacije i treninga.

    Dragan predstavlja primer kako komunikacije u Srbiji mogu biti uspešno vođene na trasparentan i profesionalan način, uz bezrezervno deljenje stečenog znanja.

  5. Jelena Pavićević / avg 8 2012 9:06 pm

    Komuniciranje u kriznim situacijama i rješavanje konflikata, najosjetljivije su teme u svakoj kompaniji i instituciji, a praktično i proceduralno su , kao vrsta komunikacije, najteže primjenjive.
    Zbog toga je važno da imate povjerenje u predavača, sigurnost u metodologiju, da se istovremeno opskrbite teorijskim znanjem, ali i preduslovima za njegovo sprovođenje u praksi .
    Dragan Savić će vam omogućiti da ostvarite rezultat. Istovremeno vas i uči i savjetuje, znanje i iskustvo prenosi na prijemčiv i autoritativan način, svojim stilom ne ostavlja sumnje i dileme, a pri tome vam je uvijek na raspolaganju.

  6. karijera2 / avg 8 2012 8:58 am

    Gospodina Dragana Savica sam upoznao pre 5 godina na jednom cedvorodnevnom seminaru,kada je u ulozi predavaca vodio akademiju za jednu MLM kompaniju.Energiju i motivaciju koju sam tada dobio od ovog izuzetnog čoveka i danas koristim u izgradnji ličnog preduzetnistva,naučen kako da se odnosim sa ljudima u konfliktnim situacijama.Veliko je zadovoljstvo poznavati Dragana i koristiti svo znanje koje nesebično pruza ljudima.

  7. Odličan trening jednako potreban profesionalcima sa višegodišnjim iskustvom u komunikaciji i svim menadžerima koji će pre ili kasnije morati da se suoče sa nekim od kriznih komunikacijskih izazova.
    Trening temeljno obrađuje sve korake koji se moraju napraviti da bi se lakše prebrodila kriza, a njegove najveće vrednosti su potpuna primenljivost u praksi i jednostavnost.

    Ovaj trening slikovito pokazuje da uz dobru pripremu ne postoje nepremostivi problemi.

Trackbacks

  1. Naučite kako da povećate prodaju-Pro-aktivna prodaja – napredne tehnike prodaje | Saša Mihajlović, dipl.ing.mas.-M.Sc.M.E.

Ostavite komentar

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se /  Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se /  Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se /  Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se /  Promeni )

Povezivanje sa %s

%d bloggers like this: