Skoči na sadržaj

Aktuelno: Savremena prodaja 2015. – najbolja rešenja za uspeh i ostvarenje vrhunskih rezultata u prodaji

“Savremena prodaja 2015” 

najbolja rešenja za uspeh i ostvarenje vrhunskih rezultata u prodaji,

Beograd, Hotel Crowne Plaza, 4 – 6. jun, 2015.

 

Dragi prijatelji, prodavci, samostalni preduzetnici, menadžeri prodaje,

Ove godine idemo korak dalje u razvoju prodajnih veština i ostvarenju vrhunskih prodajnih rezultata – za Vas je pripremljen napredni prodajni trening „Savremena prodaja 2015. – najbolja rešenja za profesionalni uspeh i ostvarenje vrhunskih rezultata u prodaji“

Promene ne možemo zaustaviti ili sprečiti, ali možemo se im prilagoditi. Na prodajnom treningu  „Savremena prodaja 2015.“ dobićete odgovore na pitanja:

 

• Kako najbrže doći do pravog kupca
• Zašto i kako se mentalno pripremiti za prodaju – put do ostvarenja vrhunskog učinka
• Zašto je danas u prodaji jedna od najvažnijih stvari prilagoditi se kupcu i kako sa njim stvoriti dobar kontakt
• Koje nove spoznaje na području uveravanja i socijalnih veština možete upotrebiti u prodaji

Nema puno seminara na tržištu, koje vas mogu celini pripremiti za prodajne izazove, koji vas sigurno očekuju.

Dobro došli na seminar “Savremena prodaja 2015”!

Seminar preporučujemo: prodavcima, direktorima prodaje, samostalnim preduzetnicima, menadžerima svih nivoa.

 

Učesnici prvog otvorenog treninga "Savremena prodaja 2103"

Učesnici prvog otvorenog treninga „Savremena prodaja 2103“

Učesnici koji su imali prilike da pohađaju treninge (otvoreni i „in-house“) „Savremena prodaja 2013.“ i „Savremena prodaja 2014.“ jednoglasni su u oceni da je napravljen kreativni proboj na području prodajnih treninga.

Ako ste još uvek u nedoumici, odgovorite na ova pitanja:

1. Da li ulažete novac da biste uverili druge da kupe vaše proizvode ili usluge?
2. Da li imate svoje preduzeće ili ste samostalni preduzetnik?
3. Da li vaš posao traži inovativne pristupe?
4. Da li vaš posao zahteva elastičnost i širinu vaših veština, te da li se bavite različitim stvarima u toku dana?
5. Da li vaš rad uključuje rad sa ljudima?

I ako ste na svih pet pitanja odgovorili sa NE, onda ovaj seminar NIJE za vas.

Ukoliko ste na bar jedno od gore postavljenih pitanja odgovorili sa DA, pogledajte sadržaj seminara:

Sadržaj seminara:

1. dan:

KAKO IZGRADITI DOBAR ODNOS SA KUPCEM – PRODAJA NA OSNOVU ODNOSA

Kupci su različiti. Imaju različite potrebe, želje, stavove, uverenja… A sa druge strane su veoma predvidivi. Možete predvideti njihove reakcije, način razmišljanja i emocije ako to umete. A to ćemo vas naučiti u ovom delu treninga.

1. PROMENE NA PODRUČJU PRODAJE
• Asimetrija informacija
• Svi smo u prodaji
• Mit o prodavcu

2. KAKAV SAM I ZAŠTO SAM TAKAV?
• Karakteristike osnovnih profila ličnosti
• Koji je moj profil ličnosti
• Koje su moje prednosti i slabosti
• Kako mogu da iskoristim svoje lične prednosti
• Praktični primeri i radionice

3. KAKVI SU VAŠI KUPCI I ZAŠTO SU TAKVI
• Strategije i alati za prepoznavanje stila ponašanja druge osobe
• Tri mogućnosti prepoznavanja osobnostnog tipa vašeg kupca:
i. P0ersolog brza analiza
ii. Putem govora tela
iii. Putem emocija
• Praktični primer: upotreba coacing alata za pripremu prodaje

4. KAKO SE PRILAGODITITI KUPCU DA BI POSTIGLI BOLJI PRODAJNI REZULTAT
• Praktična upotreba platinastog pravila: prodajte drugima, kako oni žele, da im se prodaje
• Kako postati „komunikacijski kameleon“ – kako se prilagoditi različitim tipovima ličnosti
• Kako kad je kupac crveni a prodavac »zeleni« i druge priče
• Koje su zapovesti za komunikaciju na relaciji prodavac-kupac, a koje su zabrane
• Praktična radionica – vođenje prodajnog razgovora prilagođeno stilu ponašanja kupca

5. AKCIONI PLAN
• Kako ću upotrebljavati coaching alat radi pripreme za prodaju

 

“Efikasna komunikacija i upotreba alata Persolog Personality Profile®"

“Efikasna komunikacija i upotreba alata Persolog Personality Profile®“

2. dan:

EFIKASNA PRODAJNA PREZENTACIJA – NAJNOVIJI »TIPS« and »TRIKS

 

Ako dobro razmislite najbolje tehnike su i najednostavnije; jer ako nisu, teško bi ih primenili. I kao što ste oduvek voleli, da vam neko kratko i sažeto da novu tehniku, nov trik, da bi bolje i efikasnije radili. Upravo to vas čeka drugog dana. Inovativni pristupi u savremenoj prodaju – digitalizujte se!
1. KAKO ODLUČUJE KUPAC I KAKO SE MORAMO TOME PRILAGODITI
• Kroz koje faze ide kupac, kada odlučuje o kupovini
• Koje su bitne karakteristike svake faze
• Kako se kao prodavac treba prilagoditi tim fazama

2. USAGLASITE SE SA KUPCEM
• Kako napraviti dobar kontakt
• Kako se usaglasite sa kupcem
– smanjite svoju moć
– koristite glavu i srce
– posmatrajte strateški
• Praktični primeri

3. PRILAGODITE PREZENTACIJU DOBU U KOJOJ ŽIVITE – DIGITALIZIRAJTE
• Prilagodite svoju prodajnu prezentaciju
• Manje je više
• Upotrebite šest tajni uveravanja
• Upotrebite tri nove tehnike prodajnih prezentacija
– ispričajte priču – upotrebite Pixarev model
– twiter prezentacija
– e-mail prezentacija
• Praktički primeri: poboljšajte svoju prodajnu prezentaciju

4. KAKO POVEĆATI SVOJU OTPORNOST NA ODBIJANJA
• Kako možete podići svoju motivaciju za prodaju i zašto Antony Robbins, Tom Hopkins, Napoleon Hill nisu sasvim u pravu
• Upotrebite tehniku improvizatora: »Da i …«
• Praktični primeri – prihvatite sve što vam kaže kupac

5. AKCIONI PLAN
• Koji trik ćete početi da upotrebljavate od danas na dalje
• Kako, kada, gde i sa kim ćete ga upotrebljavati

 

Gerila marketing i prodaja -  "Dragan Savić - Efikasna komunikacija u kompleksnom okruženju"

Gerila marketing i prodaja – „Dragan Savić – Efikasna komunikacija u kompleksnom okruženju“

3. dan

MENTALNA PRIPREMA ZA PRODAJU – KAKO OSTVARITI MAKSIMALNE PRODAJNE REZULTATE

 

Uklanjanje unutrašnjih barijera (negativnih i samosabotirajućih verovanja) je prvi korak u ostvarenju nekog prodajnog cilja. To je logičan korak, tako da čudi da je u mnogim metodama zanemaren. Poseban segment treninga „Savremena prodaja“ posvećen je ovom problemu.
Verovanja su nešto za šta smo ubeđeni da je istinito. Verovanja nisu činjenice, ona su po svojoj suštini naša ubeđenja. Glavna odlika verovanja je da se ne mogu dokazati, ali često imaju veću snagu nego neki „očigledni dokazi“. Za razliku od mišljenja koja lako menjamo ako nas dokazi na to navedu, verovanja su dublje usađena u nas i mnogo otpornija na promenu upravo zato što u sebi imaju ugrađene automatske barijere koje odbacuju podatke koji im protivureče.
Praksa je pokazala da u procesu uklanjanja unutrašnjih barijera (negativnih i samosabotirajućih verovanja) „popularne“ tehnike ne daju željene rezultate na duži period.
Na treningu Savremena prodaja, učesnici će ovladati i metodama za trajno(!) uklanjanje unutrašnjih barijera (negativnih i samosabotirajućih verovanja) koje im otežavaju ostvarenje željenog prodajnog cilja.
1. UKLANJANJE PROBLEMA I BARIJERA
• Uvodne vežbe
• Stvaranje i rastvaranje subjektivne realnosti
• Subjektivni problemi u procesu prodaje i njihovo rešavanje
• Praktične vežbe

2. MENTALNA PRIPREMA ZA PRODAJU
• Pogled na prodaju iz nove perspektive
• Pozitivno razmišljanje nije dovoljno
• Ciklus ostvarenja BITI-ČINITI-IMATI
• Ispravno definisanje cilja

3. POSTUPCI ZA OSTVARENJE PRODAJNIH CILJEVA
• Ciljna orjentacija u prodaji
• Istrajna koncentracija
• Emocionalno angažovanje
• Emocionalno distanciranje

 

Satnica treninga:

I dan (4. jun)
10.30 – 11.00 registracija učesnika
11.00 – 12.30 Prva sesija
12.30 – 12.45 Pauza
12.45 – 14.15 Druga sesija
14.15 – 15.45 Pauza za ručak
15.45 – 17.15 Treća sesija
17.15 – 17.30 Pauza
17.30 – 19.00 Četvrta sesija
II i III dan (5. i 6. jun)
9.00 – 10.30 Prva sesija
10.30 – 10.45 Pauza
10.45 – 12.15 Druga sesija
12.15 – 13.45 Pauza za ručak
13.45 – 15.15 Treća sesija
15.15 – 15.30 Pauza
15.30 – 17.00 Četvrta sesija

 

Kotizacija:

Kotizacija: 470€/polaznik (dinarska protivvrednost po prodajnom kursu NBS na dan uplate. PDV (20%) nije uključen u cenu).

Napomena: Cena kotizacije uključuje učešće na trodnevnom treningu i radne materijale (Originalna Persolog© analiza ličnosti, brošure … )
Cena kotizacije ne uključuje troškove smeštaja i druge ugostiteljske sadržaje.

Prijava:

Za dodatne informacije i prijavu možete koristiti e-mailove:

dragan.savic@mpacademy.rs ;

kriznekomunikacije@yahoo.com

ili nas kontaktirajte putem telefona 00381 61 722 69 37

 

100% garancija

100% garancija

100% garancija

 

Vaša sigurnost – naša garancija!

100% garantovana satisfakcija – Ukoliko trening ne opravda vaša očekivanja, novac će vam odmah biti vraćen.
Vaša odluka da prisustvujete treningu „Savremena prodaja 2015“ je apsolutno bez rizika. Ako posle polovine prvog dana, procenite da trening nije za vas, sav novac koji ste nam uplatili će vam biti vraćen! Jednostavno, u vreme pauze za ručak, obratite se našem saradniku i popunite zahtev za povraćaj uplaćenih sredstava. Prilikom podnošenja zahteva za povraćaj uplaćenih sredstava, dužni ste da vratite sve materijale koje ste dobili na početku treninga (bedž, radni materijali, fascikle …). Ukoliko su vaša očekivanja ispunjena, nastavite da prisustvujete treningu i uživajte! Nemate šta da izgubite, a zamislite šta ćete dobiti!

 

 

Advertisements

Ostavite komentar

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se /  Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se /  Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se /  Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se /  Promeni )

Povezivanje sa %s

%d bloggers like this: