Individualna strategija – ključ uspešnog upravljanja vremenom

Recite zbogom univerzalnim rešenjima za uspešno upravljanje vremenom

Imate utisak da dan nije ni počeo, a već je završen.  Ono što ostaje je gomila zadataka. Mnogi zaposleni redovno doživljavaju taj osjećaj. Mnogo puta, lično upravljanje vremenom se pokazalo kao problem.

Upravljanje vremenom na poslu je neophodno, a nedavna studija LinkedIn-a je otkrila da je upravljanje vremenom jedna od pet najtraženijih i najznačajnijih “soft skills” veština za menadžere u 2019. godini.

I šta čini upravljanje vremenom još važnijim?

Činjenica da je upravljanje vremenom prenosiva veština.

To znači da se može primeniti u svim industrijama i na svim pozicijama. Bez obzira na to koji je vaš posao, ukoliko ste dobri u upravljanju svojim vremenom, to će  uveliko poboljšati vašu produktivnost.

Gde treba biti oprezan?

Za manje vremena, uraditi više – to je ono što verovatno svaka osoba želi.

Zato se poslednjih godina razvila prava industrija upravljanja vremenom. Na internetu se mogu pronaći hiljade i hiljade vodiča za upravljanje vremenom i svaki autor ih preporučuje kao efikasne.

Većina koncepata za upravljanje vremenom koji se nude na tržištu, ima jedan veliki nedostatak: daju savete za upravljanje vremenom sa univerzalnim pristupom. I kao takvi, teško da mogu da funkcionišu.

Zašto? Prilično jednostavno: ne verujem da postoji pravi univerzalni model upravljanja vremenom. Ljudi su različiti. A upravljanje sopstvenim vremenom je veoma individualna stvar. I zato, budite oprezni prilikom izbora – svaki koncept upravljanja vremenom koji to ne uzima u obzir je osuđen na propast.

Navešću primer:  7 koraka za efikasnije upravljanje vremenom

Da biste poboljšali upravljanje vremenom, potrebno je da sledite 7 jednostavnih koraka i postaćete uspešan menadžer sopstvenog vremena!  

7 koraka za efikasnije upravljanje vremenom

  1. Koje su dugogodišnje navike koje želim da promenim ili iskorenim? Definišite stare, dugotrajne rutine koje imate.
  2. Koje su nove vremenske navike koje želim da razvijem? Definišite ih precizno.
  3. Napišite listu pojedinačnih koraka koje nameravate da preduzmete  kako biste uspešno promenili svoje navike koje vam nepotrebno  troše vreme.
  4. Sastavite drugu listu i popunite je koracima da biste izbegli da vas stare navike uvuku u svoj vrtlog.
  5. Razmislite o tome od koga da tražite podršku kako biste bili sigurni da će vaše nove vremenske navike biti sprovedene u praksi. Objasnite im šta biste želeli da urade kako bi vam pomogli da postignete svoj cilj. Budite što precizniji.
  6. Obavezno redovno proveravajte svoj napredak – bez obzira da li ga pratite u elektronskoj formi, ili radite sa offline planerom.
  7. Uspešno ste promenili stari obrazac ponašanja? Nagradite sebe!

Ovo su, po mom mišljenju, odlični saveti. Kada ih pogledate, deluje da ćete ih lako primeniti i da su oni ispravni. Nameće se, sa pravom, pitanja: Za koga? i Zašto većina ljudi, ove jednostavne i lako razumljive savete ne može da sprovede?

Do zastoja u integrisanju ovih koraka u svakodnevni život, po pravilu, dolazi zato što različiti profili ličnosti na različit način prilaze ovim koracima. Različite ličnosti imaju različite barijere i posustaju u različitim fazama ovog procesa iz 7 koraka.

Kod osobe jednog profila, javiće se problem oko zapisivanja. Druga osoba će zapisati, ali će imati problem da počne da ih primenjuje. Treća osoba će ih zapisati, počeće da ih primenjuje, ali će posle nekog vremena odustati, itd.

Da biste kroz ove korake uspešno prošli i postali uspešan menadžer sopstvenog vremena, potrebna vam je individualna(!) strategija za upravljanje vremenom i znanje kako ćete da je, na najbolji način, u skladu sa sopstvenim profilom, integrišete u svakodnevni život.

Pre nego što krenu sa navedenim koracima, ljudima su potrebni odgovori na pitanja: Kakvo je moje očekivano ponašanje u različitim fazama sprovođenja? i Zašto se ponašam baš na takav način?

Do veoma preciznih odgovora na ova, ali i druga bitna pitanja koja se odnose na vaše ponašanje i odnos prema vremenu, lako i jednostavno dolazite uz pomoć analiza Persolog® Personality Profile i Persolog® Time Management Profile.

pronađite vaš lični model upravljanja vremenom

Međunarodni naučni tim iz nemačke kompanije Persolog (www.persolog.de) razvio je model upravljanja vremenom koji se po konceptu razlikuje od većine drugih u jednom ključnom pogledu: stavljamo ljude i njihovu posebnost na prvo mesto. Pomažemo vam da, po naučno utemeljenoj metodologiji, pronađete najbolji način da iskoristite svoje vreme u skladu sa vašom jedinstvenom ličnošću.   

Učesnici treninga o upravljanju vremenom pronalaze svoju individualnu strategiju za upravljanje vremenom, uče kako da integrišu ovu strategiju u svakodnevni život i kako da je održe u situacijama kada su izloženi visokom stresu, posebno, kada se stres duže vreme ne može otkloniti.

Individualni model upravljanja vremenom je izazov sa kojim morate da se suočite  i možete da uspete!

Kako?

  1. Optimizujte upravljanje vremenom – uz pomoć novog alata Persolog® Time Management Profile!
  2. Razvijte, ili poboljšajte svoje veštine, kako biste efikasno iskoristili svoje vreme.

3. Učestvujte na obuci “Upravljanje vremenom i upotreba Persolog® Time Management Profile” i:

  • Saznaćete koliko su dobre vaše veštine u korišćenju vremena.
  • Shvatićete kako da pravilno planirate svoje vreme i šta vam je smetalo u korišćenju prošlog vremena.
  • Formiraćete svoju individualnu strategiju za upravljanje vremenom kako biste se u budućnosti fokusirali na važne stvari i dugoročno ostvarili svoje ciljeve.
  • Na putu do više vremenskog suvereniteta, razvićete suštinske vremenske kompetencije.

Na obuci “Upravljanje vremenom i upotreba Persolog® Time Management Profile”, do Akcionog plana – vašeg ličnog vodiča za upravljanje vremenom, doći ćete kroz 5 otkrića:

Otkriće 1: Vaš „dijamant“ za upravljanje vremenom 

Otkriće 2: Procena vremena – kako ocenjujete korišćenje vremena?

Otkriće 3: Planiranje – kako planirate korišćenje vremena?

Otkriće 4: Izvršenje – kako koristite svoje vreme?

Otkriće 5: Nadgledanje – kako posmatrate svoju potrošnju vremena?

Poboljšajte kvalitet života

Individualna strategija za upravljanje vremenom povećaće vašu ličnu efikasnost, a svoje vreme tada možete da koristite na uravnoteženiji i kontrolisaniji način. Ovo će, ne samo da poveća vašu radnu produktivnost, nego i kvalitet vašeg života uopšte.

Za sve informacije o Persolog® proizvodima (alatima, analizama, obukama …) možete postaviti pitanja putem komentara na ovom blogu, a možete me i direktno kontaktirati i ja ću sa zadovoljstvom odgovoriti na sva vaša pitanja.  

Persolog® sertifikacija

Dragi prijatelji, koristim priliku da Vas pozovem da uzmete učešće na Persolog sertifikacionom seminaru, koji se održava 3-5. oktobra, u Beogradu.

Program sertifikacionog seminara možete da pogledate i preuzmete putem linka:

Persolog – seritikacioni seminar u Beogradu

Persolog®  – Made in Germany

Dobrodošli!

6 mišljenja na “Individualna strategija – ključ uspešnog upravljanja vremenom

Ostavite komentar

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se /  Promeni )

Google photo

Komentarišet koristeći svoj Google nalog. Odjavite se /  Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se /  Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se /  Promeni )

Povezivanje sa %s